12 Eylül 2012 Çarşamba

'sevin', 'üzül', 'sıkıl', 'gül' dışında kalan garip tatlar

bazen hafif üzgün veya durgun veya kırgın hissetiğimde girip baktığım bazı siteler var. bunlardan birtanesini anlatmak istiyorum sana: justthelittlethings.net bu sitede hayatı güzelleştirem, insanı gülümseten ayrıntılar ufak ufak bahsedilmiş. hiç sıkılmıyosun sitedeyken, giriyosun ufak ufak yazılanlara bakıyosun. bir de e-kart gibi yapmışlar. 

(bu arada e-kart demişken aklıma geldi someecards :) onlar da insanı hayvanlar gibi güldüren pis espriler. başka bi yazıda bahsederim artık onlardan). 

neyse misal benim sevdiklerimden:


(kaşınan yeri kaşırken duyduğun his)

ya da

(hızlı indirme)

bu da olabilir:

(elektrikler kesildiğinde mum yakmak :))

ne kadar garip değil mi? önemsiz bir olay belki ama verdikleri hisler acaip! karanlık olduğunda mecburiyetten yakılan mumun, tatlı tatlı kaşınan yeri hatırt diye kaşımanın verdiği haz ne garip! hayat böyle garip hislerle daha anlamlı. öbür türlü, hep aynı bir kaç sıkıcı hisle yaşam çekilmiyor valla, sevin üzül, sıkıl, gül... halbusi boyle insan garip hisleri de tadıyor, bir kaç temel duygunun karışımı gibi şeyler: korkuyla karışık bir zevk misal. 

ben küçükken tuvalete kendi başıma gitmeye başladığımda, karanlık koridordan geçerken hem korkardım hem de o korkuyu daha uzun yaşamak için ordan yavaş geçerdim. o tedirginlik bana garip bir haz verirdi. kendimi bildigin rahatsız edici bir duruma sokardım. ne psikopatmışım dimi?! ama bence herkeste var bu tarz garipliklerden zevk alma meselesi. 

neyse işte demem o ki, bu siteye takılabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder